Mobil SEO
Mobil SEO ve İçerik Pazarlama, bireysel büyüme stratejileri olarak artık geçerli değildir.
SEO üzerinde çalışma yapmak isteyen herkes için, Meta Etiketleri verilerinizin yapılandırılması için bazı temel yönergeler aşağıda verilmektedir:
BAŞLIK
Amaç: Bir web sayfasının içeriğine başlık verme ve içeriği özetlemek.
SEO Etkisi: Doğru yapılandırmak için en önemli şeylerden biridir. İyi bir şekilde yazılmış Meta Etiketleri, arama pazarınız çok rekabetçi değilse, kendi başlarına birinci sayfalık sıralamalar oluşturabilir. Her iki durumda da, Meta Etiketleri eşit değilse sitenizi kısa sürede satıyorsunuz demektir.
Karakter uzunluğu: Arama motorları, bir BAŞLIK'ın ilk 15-20 karakterine en çok önem verir, 60 karakterden uzun bir tane yazmanıza gerek yok.
Biçim: Genel biçim önemlidir, bir anahtar kelime öbeğini vurgulayan ancak sayfanın içeriğini doğru bir şekilde tanımlayacak kadar spesifik olan sayfanın kısa bir açıklamasını içerir. Çoğu zaman, işletme veya web sitesinin adı da Meta Etiketleri sonuna eklenir. Kesme işaretleri ("-"), borular ("|") ve virgüller (","), arama motorları tarafından ayırıcı karakterleri olarak tanınır. Hangisini kullandığınız önemli değildir.
Örnekler:
META açıklaması
Amaç: Daha geniş bir web sayfasının içeriğini tanımlamak.
SEO Etkisi: Arama motorları, META açıklamasını genellikle bir sayfadan çeker ve sayfa arama sonuçlarında görüntülenirse arama sonuçlarında kullanır. Motor kullanıcılarını arama sayfasında neden ziyaret edilmesi gerektiğini açıklamak için bir fırsattır. Ayrıca, arama motorlarının okuyabileceği çok şey içermeyen sayfalar için metin içeriği sağlamanıza izin verir. Örneğin, bir resim galerisi için, arama motoru sonuçlarında görünen açıklama, resimler META açıklaması yapılandırılmadıysa kullanıcıların kullanışlı olmaz; çünkü resimler, kendi içeriğini doğru şekilde tanımlamaz, çünkü bir metin sayfasının Içerik olabilir. Metin içeriği ağır sayfalar için ("Hakkımızda" sayfası gibi) bir META açıklaması yapılandırmak da yararlıdır;
Karakter uzunluğu: Google, 160 karakterlik arama motoru sonuçlarında göstereceklerini kapladığından, bundan daha uzun sürmesi mantıklı değil. Büyük arama motorlarının hiçbirinde arama sonuçlarında 200'den fazla karakter görüntülenmiyor.
Format: Bir sayfadaki içeriği dürüstçe açıklayın; aynı zamanda sayfayı deneyin ve adım atın. Unutmayın, arama motoru kullanıcısını, sonuçları doğal olarak göründüğünde sitenizi ziyaret etmeye ikna etme şansınız var! META açıklamasında belirli bir sayfayı hedeflediğiniz anahtar kelimeleri güçlendirme konusunda da hiçbir zaman üzüntü duymuyorum, ancak önemin sayfayı doğru bir şekilde tanımlamaya ve tıklamayı cazip hale getirmeye dikkat etmesi gerektiğini unutmayın.
Örnekler:
META anahtar kelimeleri
Amacı: Arama motorlarına sıralamak istediğini söylemek için kullandığın eski bir sayfa etiketi ve sitenizin alakalı olup olmamasından bağımsız olarak size inanırlar.
SEO Etkisi: Okumayı bile rahatsız eden tek büyük arama motoru Yahoo'dur ve hatta arama dizinini yapılandırırken çok fazla tartılmazlar. Etiketin en iyi kullanımı, kelimelerin yazım hataları ve belki de belirli bir sayfa için en alakalı anahtar kelimedir.
Biçim: Bunu yapılandırmak zahmetine katlanmak durumunda, girmekte olduğunuz anahtar kelimeleri ayırmak için virgül kullanın.
Karakter uzunluğu: en fazla 2-3 anahtar kelime
Örnekler:
Önemli notlar:
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Meta Etiketleri yazımıza yorum yapabilirsiniz.
Etiketler: meta etiketi meta etiket emlak meta etiket
Yorumlar